Stroopwafel actie

Om het zomerkamp leuk en betaalbaar te houden hebben wij besloten om een stroopwafel actie te organiseren. Wij zullen aan de leden vragen of ze bij familie/vrienden/buren etc, stroopwafels willen verkopen. De ambachtelijke stroopwafels zullen €2,50 per pakje van 10 kosten en 4 voor €9,00. Wij zullen hiervoor in februari een lijst meegeven waar ze de naam en adres op kunnen zetten en aan de hand daarvan zullen wij de stroopwafels bestellen.

Knotten

Deze winter gaan we samen met Jaap Landman een middag knotten. Dit is niet alleen een leuke buiten activiteit, maar het levert ook nog eens een leuke vergoeding op voor zomerkamp.

Instructie weekend

Vrijdag 23 t/m zondag 25 april organiseren we een instructie weekend. In dit weekend zullen we veel theorie en praktijk instructie geven zodat ook deze zomer iedereen goed leert zeilen. De kosten hiervoor zijn €7,-

Pinksterkamp

Vrijdag 21 t/m maandag 24 mei is het regionale pinksterkamp in Maurik. Op dit kamp doen we zeil, roei en wrikwedstrijden tegen andere scoutinggroepen uit de omgeving. De kosten van dit kamp zijn €30,-. Over de reis, betaling, programma en meer zal nog een brief komen.

Zomerkamp

Zondag 4 t/m zondag 18 juli gaan we op zomerkamp naar Biggin Hill en Londen. Meer informatie hierover hebben jullie al ontvangen en nog meer zal nog komen. We zullen binnenkort een eerste betaling vragen om de reis en locatie kosten te betalen. Mochten er leden zijn die niet mee terug reizen (aansluitende vakantie) dan horen we dat graag.

Herfstkamp

Vrijdag 15 t/m dinsdag 19 oktober gaan we op herfstkamp. Dit kamp zal een zeilkamp worden.